Hij voegt zijn naam toe aan advieskantoor dat nu door het leven gaat als Huijskens Sassen Communications. Clemens Sassen is mede-eigenaar geworden van corporate-communicatieadvieskantoor van Charles Huijskens. Dit gaat voortaan …
Het Parool Posterpraat met Charles Huijskens
Wat zegt een verkiezingsposter over een partij? En wat maakt een verkiezingsposter goed? In aanloop naar de verkiezingen vraagt Het Parool het aan vakmensen. Deze week sprak de krant voor …
Het Parool Posterpraat met Charles Huijskens
Wat zegt een verkiezingsposter over een partij? En wat maakt een verkiezingsposter goed? In aanloop naar de verkiezingen vraagt Het Parool het aan vakmensen. Deze week spraken zij opnieuw met …
Het Parool Posterpraat met Charles Huijskens
Wat zegt een verkiezingsposter over een partij? En wat maakt een verkiezingsposter goed? In aanloop naar de verkiezingen vraagt Het Parool het aan vakmensen. Deze week spraken zij opnieuw met …
Het Parool posterpraat met Charles Huijskens
Wat zegt een verkiezingsposter over een partij? En wat maakt een verkiezingsposter goed? In aanloop naar de verkiezingen vraagt Het Parool het aan vakmensen. Deze week spraken zij met Charles …
Coronabeleid blijft te vaag. ‘Het kabinet moet ophouden met gedogen en polderen’.
Charles Huijskens spreekt zich als communicatiedeskundige uit over de corona-persconferentie van 28 september in een artikel van het Reformatorisch Dagblad. Volgens hem blijft het coronabeleid te vaag en moet het …
Nieuwe faillissementswet dwingt ondernemer tot betere communicatie
Clemens Sassen schreef voor Het Financiële Dagblad een opiniestuk over de nieuwe faillissementswet. “Voor veel bedrijven dreigt door corona financiële malaise, goede communicatie met alle stakeholders is dan cruciaal. De …
Crisis als bron van Energie
Charles Huijskens schreef een gastcolumn voor de zomereditie van Bloemendaal Magazine over hoe je ten tijde van een crisis als corona het beste uit jezelf kunt halen.
Amsterdamse ondernemers moeten opstaan tegen onzekerheid in de Horeca
Bron: De Telegraaf De Telegraaf meldt dat de bezoekersaantallen aan Amsterdam dit jaar een stuk lager gaan uitvallen. Dit heeft dramatische gevolgen voor de hotels in de stad, die de …
Communicatie in crisistijd
Waar moet je als bedrijf rekening mee houden ten tijde van crisis? Clemens Sassen en Maarten van de Pavoordt zijn door VHCP geïnterviewd over communicatie in crisistijd voor het Focus …
- Page 1 of 2
- 1
- 2